En gammal komplimang

En flirt från snart tre år tillbaka kom tillbaka till dejtingsajten. Vi sågs några gånger när det begav sig men det var svalt från min sida så det rann snart ut i sanden.
Märkligt att det var svalt från min sida. Men han var på något sätt för snygg. Väldigt snygg och på det hade han en metrosexuell stil som inte riktigt slog an för mig.
I alla fall har vi mailat lite nu och bara pratat om lite ditten och datten och vad man varit med om sen sist så helt plötsligt from out of the blue så skickar han:
"Jag kom att tänka på din rumpa faktiskt..... har du lika tight ass fortfarande?

Jag funderar på om det är så att han blandat ihop mig med någon annan? Och om han inte gör det så blev jag lite glad med.
Jag beslutar mig att ta det som en komplimang :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0