The Hunter

Kom förbi en bild på dejtingsajten på en man och hans husdjur, antingen var det hans husdjur som han dresserat att ligga med huvudet i hans knä, eller så var det rätt och slätt en älg han skjutit ihjäl. Eftersom huvudet i knät var blodigt så gissar jag på det senare alternativet!

Jag är osäker här, men i och med att jag är på okänd mark som vegetarian så får jag förbli frågande? Ska jag bli imponerad och pirrig? Ska jag dra paralleller till Rolf Lassgård och Jägarna? Är Rolf Lassgård i så fall en bra parallell? Är det en merit i dagens moderna samhälle att jaga ihop sin egen mat? Syr han sina egna kläder? Borde jag se det som ett krav istället att kunna skaffa sin egen mat i det ekonomiska läge som gäller i världen idag eller ska jag lita på att jag kan odla morötter så det räcker? Rolf Lassgård, är han singel?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0