T minus 2,5 timmar

Intressant, en lite nervös känsla börjar infinna sig. Det var illa. Jag som varit så himla nöjd med att det inte alls känts nervöst inför dejten.

Men kläder, plats och tid är spikade.

Mitt stora dilemma nu är om jag ska ha smink på eller bara som vanligt, mascara och läppglans? Om man skulle fortsätta att träffas så kommer jag ändå inte orka hålla fasaden uppe med en massa smink så jag tänker att det får nog bli så att jag visar mig i all min risighet så här redan första gången. Då kan han inte bli besviken vid senare tillfällen, däremot kan han ju bli positivt överraskad om vi vid något senare tillfälle ses och jag har skärpt till mig och rett ut risigheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0