Se på mig, se på mig, men snäääälla se på mig

Bläddrade förbi några bilder på dejtingsajten; en man som tagit kort på sin kropp, en mindre del av sin kropp. Om han varit en tjej på någon obskyr porrsajt hade man kanske förstått vinkeln, och vi får glädjas åt att jämställdheten breder ut sig åt alla håll!
Det enda som upptog bilderna som publicerats var nämligen bröst, bröst, bröst, bröst, mansbröst, superdeffade mansbröst i ett tanklinne! Jag gissar spontant att mannens armar är så otroligt sönderpumpade och att det är anledningen till att han inte fick något vidare perspektiv när han fotade sig själv!
Två bilder har han bränt av, en rakt framifrån där han på något sätt kniper uttrycksfullt med brösten och en där han lite sensuellt drar ner tanktoppen och avslöjar lite mer solarieorange hy..... Mmmmm bite me, fast min förslappade jelly-kropp skulle nog inte funka för hans äggviteproteinsmage.
Så vi får gå skiljda vägar, mansbröstet och jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0