Neråt

Idag är det inte så roligt med det där internetdejtandet. Tycker inte att jag får så himla särskilt mycket mail. Och undrar såklart vad det är som är fel, varför skriver ingen till mig? Och om någon skriver så är det någon som har kroppsbyggnad "lite rund" tycker om att jaga och bor med sin mamma för att det råkar vara den bästa lösningen just nu.
Jag la upp några bilder på profilen, det annonseras då så sen dess har jag haft över hundra stycken som gått in på min profil, men inte en enda har skickat ett mail? Och då undrar jag igen vad det är som är fel på min profil, varför vill ingen skriva?
Dock inser jag att det inte är ett dugg fel på min profil för jag är ju som jag är, så jag kan inte skriva en profil efter hur jag tror at folk ska vilja att den ser ut, för då återspeglar den inte mig.
Men just nu så känns det som verkligheten vs internetsajter blir 1-0.

Kommentarer
Postat av: Linn

Åh, vad jag känner igen mig i detta inlägg. De som skriver till mig på mina sidor är nästan uteslutande över/under mitt önskade åldersspann, personlighetsbegränsade, slapphetsdyslektiker, socialt missanpassade eller alla nämnda samtidigt. Detta trots att jag är tydlig och klar med vad jag gillar och ogillar/blir tokig på i min profil. Med detta sagt är det dessutom väldigt få som faktiskt skriver, och uppskattningsvis 1 promille av dem jag jälv väljer att skriva till, som faktiskt svarar.



Verkligheten vinner alltid detta race, även om jag är feg när det gäller att kontakta karlarna live..

2012-03-21 @ 11:37:07
URL: http://thirteendays.blogg.se/
Postat av: Jane Doe

Det var skönt att höra, man sjunker ju ner i tankar där man undrar vad som är fel med en men då kan vi sluta oss till att det är de som det är fel på :)

2012-03-21 @ 22:18:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0