Jag har hakat upp mig

Känns det som. Just nu handlar alla inlägg om bilder, men det är inte så konstigt eftersom det är det enda som händer i dejtinginternetvärlden för tillfället. Jag tittar på bilder och får inga mail. Så då tittar jag på bilder igen. Vilket gör att jag funderar över just bilder. Och får inga mail :(

I alla fall, dagens finne i röven blir profilerna som tar alla sina bilder på sig själv, i en spegel, med en telefon. Vissa har humor (tror jag i alla fall) och driver med det (hoppas jag), de tar bilder på sig själv, i en spegel, med en systemkamera. Det kan vara feltolkat av mig, de kanske vill flasha upp sin stora systemkamera för att imponera, men jag hoppas det är ironi.

Vissa har bara såna bilder, tagna av sig själva, i en spegel, med en telefon. Har de inga bilder tagna i sociala sammanhang av vänner? Upplever de i så fall inga sociala sammanhang och har de inga vänner tänker jag?

Bubblare till morgondagens finne i röven är de som lägger upp bilder på sig själva i altför sociala sammanhäng med kvinnfolk hängandes på axeln som de dock gjort sitt bästa för att phptoshoppa (klippa) bort, men ändå lämna kvar tillräckligt mycket för att på något sätt bevisa om hur hett eftertraktade de är fast de befinner sig på en internetsajt letandes efter desperata jämlikar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0