En bäbis eller två

Vissa singlar på sajten börjar sin presentation med "blanlablabla bla bla blabla X barn" och där slutar jag läsa. Vissa nämner inte barnen i sin presentation men det första jag gör är att titta i faktarutan och står det där angivet att de har barn slutar jag att läsa.

Jag vill ha barn, men jag vill inte ha någon annans barn, jag vill inte lära känna och knyta an till människor som kan vara borta ur mitt liv helt plötsligt för att det tar slut med deras far.
Jag vill lära känna en man och om den mannen och jag slår gnistror kan jag tänka mig att skaffa barn, men jag vill inte ha med barn tidigare än så.

Och om man nu har barn, varför väljer man att lägga upp bilder på dem på en dejtingsajt, det är väl inte de som söker kontakt? Är det något försök till hundtrick fast med barn? Försöker man locka kvinnor med barn för att man tror att deras klockor tickar igång och de bara inte kan stå emot viljan att ta hand om denna man som kan umgås med sina barn?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0