Dejtfri fredag

Har halat lite på dejt nummer 2 denna vecka. Som tidigare redan nämnts så är det en prson som jag inte är intresserad av, framför allt eftersom han bygger upp någon känsla hos mig att vara väldigt oseriös. Och jag har inte lust att engagera mig i personer som kan bidra till att krångla till det för mig. Däremot tycker jag att han verkar väldigt rolig så jag hade gärna träffat honom för att lära känna honom som en kul person bara. Men vill inte vara för påstridig, eftersom jag inte är intresserad och gissar att det kan krångla till det för mig att träffa någon på en dejtingsajt med motivering att jag vill bara testa om du kan vara en kul vän?

I alla fall så har vi inte pratat vid mer sen vi bestämde att vi skulle träffas och ta en öl. Jag vill inte ta några initiativ och eftersom han skrev sist så har det lite dött ut kan man säga.

Men jag tänker som så att om han vore intresserad så hade ju han hört av sig? Således dämpar jag mitt dåliga samvete och så åker jag hem till några vänner istället. Och håller tummarna för att han inte hör av sig helt plötsligt och kräver sin dejt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0