Dagens dejt är avklarad

Så var det avklarat, dejten!

Dejtplus:
1. Jag överlevde. Det är ett plus som man ska vara glad för varje dag.
2. Jag träffade en trevlig man.
3. Vi ska segla jorden runt.
4. Han bjöd på fikat. Väluppfostrat.
5. Han har humor.
6. Han verkade verkligt genomsnäll.
7. Han känner datakillen på jobbet. Jag gissar att jag kan få lite snabbare hjälp med kritiska datafrgåor om jag har gemensamma bekanta med datakillen på jobbet.
Dejtminus:
1. Jag kände inget wow.
Så sammanfattningsvis, jag vill träffa honom igen, inte för att det spritter i koppen och jag vill leva resten av mitt liv med honom. Men för at jag tror att han kan vara en kul kille att känna.
Jakten går nog vidare....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0