Att slänga pärlor till svin

Så för att inte missa någonting eller några chanser så ger jag även verkligheten en chans ibland vilket betyder att jag snoffsat mig rejält!

Och vilken tur att jag gjorde det!

Hade det varit en vanlig dag så hade det bara varit mina kollegor som hade fått ta del av denna strålglans, det hade känts lite som att kasta pärlor åt svin, hur uppskattande de än är så är de ju inte min målgrupp.

Men idag, helt plötsligt under ett möte så ringde telefonen! Det var en reperatör som skulle in i min lägenhet och behövde nyckel.
Eftersom jag bor väldigt nära jobbet trippade jag hem på någon minut, i min näpna lilla röda klänning, svarta pumps, snyggt hår och makeup samt accessoarer och utanför min dörr stod en knallsnygg hantverkare! Success!

Jag visade in honom, var mitt mest förtjusande jag och sen trippa jag tillbaka till mitt jobb.
Det behövs så lite för att göra mig glad ibland.
Att jag dessutom städade av lägenheten imorse kändes bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0