Är jag en skitstövel nu?

Fick ett sms från en kontakt som jag träffat några gånger där han frågade om han sagt eller gjort något eftersom jag verkade så kort de senaste dagarna.
Jag är medveten om att jag varit det och har haft dåligt samvete för det med, men jag har verkligen haft fullt upp, knappt en ensam stund för mig själv. Det skrev jag också som svar men så kom jag att tänka på vad jag tänkt när jag någon gång fått det som svar när jag varit intresserad av någon.
Om man vill så kan man, då spelar det ingen roll om man är upptagen och har fullt upp då tar man sig med lätthet tid för att skicka ett snabbt sms!
Är det jag som är en sån där skitstövel som inte säger som det är? Men man vet ju inte, jag har ju dåligt samvete över det då kan jag inte vara helt skitstövlig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0