Nya vänner

En baksida av det här med att nätdejta är att det är så mycket/många som går en förbi. Då menar jag inte i kärlek utan som vänner. Det finns så många intressanta och trevliga vänner som man så gärna skulle vilja lära känna, men om det inte känns som "den rätta" så går man vidare.
Men jag tar tag i det nu. Jag ska försöka bygga en vänskap med en som jag har "hittat". Han är rolig, förstår min humor, är snabb i replikerna men är inte en som jag är intresserad av som kärlek. Men jag har bjudit ut honom för att ta en öl som vänner. Och jag har varit tydlig att det inte är något annat intresse från min sida. Vi får se, kanske får jag mig en vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0