Dagens rakt på sak!

Hejsan! Allt bra med dig? Johan heter jag. 28 år 
gammal. Snygg och fräsch. 185cm lång, har blå ögon 
och rakat hår. 

Jag ska gå rakt på sak :) Skulle du vara intresserad 
av en skön eller flera sköna heta träffar? ;) Jag är 
singel sen 5 månader och trivs med det. Men skulle 
vilja träffas för skönt mys och bus helt enkelt. 

Hör av dig med frågor och om du är intresserad.
_________________________
Hmmm, det låter verkligen frestande, en, kanske flera sköna heta träffar. Hur kan han i förväg redan utlova vilken kvalitet som träffarna skulle hålla? Jag kanske inte alls är skön att ha att göra med?

Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

Den här typen av dejtmejl hatar jag! Som att han vet hur snygg du tycker att han är och dessutom helt fräckt tar för givet att det blir skönt för dig, för honom blir det ju garanterat skönt.. USCH! Såna där mail är dessutom alltid copypastade och skickade till alla tjejer i rätt ålder på sidan, det kan du räkna med. Mr Desperate!

2012-03-21 @ 12:57:18
URL: http://thirteendays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0