Skuggor från det förflutna

Har sett en tonårskärlek (inte så allvarlig, en av de äldre killarna på skolan som man tyckte var så cool) skymta förbi på sajten!
Han har varit inne på min sida ett flertal gånger och så i lördags samlade jag mod till mig och gick in på hans sida!
Och gjorde ingenting.
I söndags gick jag in på hans sida.
Och gjorde ingenting!
Han har även under denna tid gått in på min sida flera gånger!
Och gjort ingenting!
Så i måndags gick jag in på hans sida!
Och skrev ett mail!
Han svarade, jag svarade, han svarade, jag sov sen blev det tisdag!
Och tisdagen har vi mailat fram och tillbaka och jag har haft så roligt! Tänk att det finns en mupp till med min humor, det trodde jag inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0