Lite hjälp på traven

Ibland när jag ser en riktigt dålig profil, eller kanske inte dålig, men när de har detaljer som man reagerar på och klickar bort dem för, till exempel festbilder där de försöker framställa sig som så himla tjofadderullan, bilder på bara överkroppar i gym, ser de snygga ut i välsittande kläder så har de nog en bra kropp, de har bilder på sig själv och andra tjejer, de har bilder på sig som "modeller", då skulle jag vilja skicka ett mejl och förklara varför jag som tjej valde bort deras profil.
Egentligen skulle jag skaffa en hjälp-profil, som surfade runt och hjälpte killar att hotta upp sina profiler för att falla kvinnor i smaken. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0