Comeback

Insåg att jag har för nära till jobbet för att hinna träffa någon på vägen dit, så jag kastade mig ut i dejtingsajtsdjungeln igen. 
Fascinerad är jag över mejl-bombardemanget av dåligt formulerade, repetativa och självsäkra inviter från diverse pojkar och män. 
 
Som exepel; 
Om jag inte svarar på första mejlet, kommer jag nog inte att svara på andra mejlet. Det är då ytterst tveksamt om jag kommer svara på tredje mejlet med, även fast det innehåller en tydlig uppmaning att göra så oavsett om jag är intresserad eller inte. De två första mejlen kan ha varit en fingervisning om att jag var just inte intresserad. 
 
Ett annat exempel;
Om du bara ska skrva ett ord, och det är ett tämligen vanligt ord som "Hallå", se till att få det rättstavat så kan det finnas en chans att jag svarar om profiltexten och fotona faller mig i smaken. 
 
Och så till sist; 
Om du inte kan skriva mejl, skicka inte komplimanger då heller, vad kan det leda till? Just det, ingenting :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0