Ångest

Jag vet itne vad det är, antingen har jag misslyckats väldigt förut, eller så har jag lyckats väldigt väl denna gång, men jag får så mycket mail, dels från de "gamla vanliga" som inte är intressanta. Men också från väldigt snygga och trevliga män. Och då har jag samma bilder osm tidigare! Mycket märkligt, och det skapar en hel del ångest, shit tänk om de inte tycker jag är något att ha om amn ses, tänk om de tycker jag är tjock, ful, finnig osv. 
 
Bara för den sakens skull bokade jag igår in mig på ett skitjobbigt pass på gymmet idag. Men idag var jag inte något sugen och tänkte avboka mig av ren lathet, men då gick jag in p ådejtingsajten, skickade iväg ett mail till en av de snygga killarna, laddade på med lite ångest vilket pushade mig till gymmet, och efter 1.5 h kom jag ut från gymmet, och när jag loggade in hade den snygga killen svarat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0