Ett fixerat inlägg

Jag funderar på om det är en trend, det här med korta killar? Många på sajterna är väldigt korta, och jag är väldigt fördomsfull och vill inte ha en kille som är kortare än mig i högklackat. Men man ser en profil och killen är snygg, så går man in för att titta och då ser man att han "bara" är 165-170 eller 170-175. Då spelar det tyvärr inte någon roll hur snygga de än är, det går nästan mer bort än om de har barn. Jag får nog tyvärr säga det att min gräns går vid 175 cm.
Jag undrar lite varför det är så många korta killar på sajterna, är det så att de överrepresenterar för att de är korta och har svårare och få ragg på krogen? I så fall fattar jag varför jag är där med, för jag hade inte raggat på mig själv om jag varit kille, i alla fall inte om jag varit så här kort. Och då hade jag inte varit hjälpt av höga klackar heller, för hade jag varit karl med höga klackar så hade jag ju gått fetbort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0